Blogger tarafından desteklenmektedir.

Tek Derdımız Odev

Turkcell Bedava interneti Bilgisayarda Kullanmak Yeni

Turkcell Bedava İnterneti İle Bilgisayarda Kullanma Free internet resimli anlatım

Merhaba arkadaşlar turkcell proxy ayarları ile telefonumuzdaki bedava interneti bilgisayarda nasıl kullanacağımızı anlatacağım.Konu kasım ayında paylaşılmıştır.Siberyazilimci blog tarafından.Google Chrome sayesinde Turkcell interneti laptop veya masa üstü bilgisayarda kullanmayı göstereceğim.
bedava bilgisayardan internet,telefondaki neti bilgisayarda kullanma turkcell,proxy bedava internet,leptop a bedava internet yapmak.



  1. İLK ADIM TURKCELL APN AYARI Ne olacak?
İnternet Ayarımız Varsayılan internet ayarı olacak ayarsız bir şekilde olacak (Turkcell internet)

2.ADIM HATTINIZDA BAKİYE OLMASIN YOKSA PARANIZ BOŞA GİDER.

3.Android TELEFONUNUZUN WİFİ  SİNİ AÇARA  BİLGİSAYARI TELEFONA BAĞLAYIN. 
 VEYA USB KABLO İLE BAĞLAYIN DAHA SONRA AYARLARDAN 
BAĞLANA BİLİR  VE TAŞINABİLİR wifi ALANI KISMINDAN USB BAĞLA DEYİN.

4.BİLGİSAYARINIZ TELEFONU GÖRMESİ LAZIM DRİVERLER YÜKLÜ OLMASI LAZIM CİHAZ TANINMADI DEMESİN GOOGLEDEN BULABİLİRSİNİZ Driver Felan.

5. (HATTINIZDA TL YOKKEN YAPINIZ FATURALIDA OLMASIN üstüne basarak söylüyorum Yoksa paralarınız gider.)

6.TELİN İNTERNETİNİ PC YE BAĞLADIKTAN SONRA 

GOOGLE CHROMEYİ AÇIYORUZ AYARLAR/

GELİŞMİŞ AYARLARI GÖSTER/proxy ayarlarını değiştir.
1. RESİM 
TIKLA > http://siberyazilimci.com/dosya/Ad1.png < TIKLA



4-)Daha sonra chrome url adresine gelip mobilegitim.turkcell.com.tr yazıp entera basıyoruz.


DAHA SONRA TURKCELLİN BEDAVA SİTELERİNDEN BİRİNİ YAZIN mobilegitim.turkcell.com.tr Şuanlık bu çalışıyor Tıklayın Proxy sitesi gelir ordan her yere girin :D.

ÖRNEK RESİM TIKLA
 TIKLA > http://siberyazilimci.com/dosya/Ad2.png < TIKLA

+
+
DİKKAT 
MAKALE GÜNCELLENDİ. AŞAĞIDAKİ LİNKTEN 2015 GÜNCEL Bedava internet yapabilirsiniz.

TG HTTP İLE BEDAVA BİLGİSAYARDAN İNTERNET TIKLA GİT


.



0 yorum:

Yorum Gönder